A hét végén párszáz km-t levezetve azt vettem észre, hogy az autópályán jóval kevesebben akarnak letolni az útról, amikor bemerészkedek a belső sávba, az óra szerint picivel 130 fölött (hogy a 110-120 között haladókat is meg lehessen előzni épkézláb távon belül), és a 26-os úton, amin luca széke módjára folytatódik a négysávosítás, a 70-es táblánál 70-et tartva sem villogtak/dudáltak le...
Lehet, hogy tényleg van hatása (még?) a szigorúbb büntetéssel való fenyegetésnek?
Remélem, így is marad, és azt a kevés őrültet, aki még van, azt kiszedik a forgalomból... Csak a biztonsági öv és mobilozás terén is ilyen jó hatást tapasztalnék... Meg persze az irányjelzés, a megállás és várakozás is ide tartozik... ja, hogy ahoz a t. rendőr uraknak ki kellene állni dolgozni? Hiszen minden szabály annyit ér,a mennyit betartanak, s betartatnak belőle... Mert ahogy a városi forgalomban látom, ott az utóbb felsoroltakban nincs változás...
Objektív felelősség hatása?
2008.06.09. 22:35 - ze11
A bejegyzés trackback címe:
https://ze11er.blog.hu/api/trackback/id/tr23512094
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.