A szolgáltatótól hívott egy hölgy a panasszal kapcsolatban... Első dolga az volt, hogy megpróbált beazonosítani, azaz elkérte a numerikus jelszó 1-3-5 jegyét. Megadtam neki, szerinte nem volt jó (pedig de, erről kicsit később...), így megkérdezte mégegyszer, immáron a 2-4-5 jegyét a kódnak, mire elhajtottam a búsba, mondván ezzel a teljes felhasználói jelszót meggadnám neki, ami felettébb nem kívánatos számomra... Előtte persze jeleztem, hogy írásban, a fogyasztóvédelmi tv. szerinti válaszukat szeretném már olvasni...
A beszélgetés után telefon lerak, majd önkiszolgáló üsz. felhív, az általam ismert numerikus jelszó megad, és voila: működik... Mostan vagy a üsz.-os hölgy gépelte el, vagy tényleg social engineering próbálkozás volt...?
Apropo, az automata üsz. szerint a díjcsomag még mindig Relax-100, úgyhogy megy az írásos panasz az NHH-nak.
T(r)é-Mobil szerződés 2. forduló, avagy social engineering ügyfélszolgálat módra
2008.03.07. 19:18 - ze11
A bejegyzés trackback címe:
https://ze11er.blog.hu/api/trackback/id/tr83370347
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.