Szösszenetek...

A mindennapok apró vagy nagyobb bosszúságairól és örömeiről, a világ szép és kevésbé csinos arcairól.

Friss topikok

  • movhu: Mi 160 km-re Budapesttől házasodtunk, most itt lakunk, de mindkét gyermekünk egy 220 km-re lévő vá... (2008.01.21. 15:32) Modern röghözkötés

Erste bank és a kártyalimit -- a postán II.

2008.05.20. 18:13 - ze11

Természetesen beterhelték a sikertelen tranzakcióra vonatkozó 100 Ft-os büntit... Bementem a netbankba, megírtam a banknak az üzenetet (igen, több, mint 10 percig tartott...), mire készen lettem vele, és rákattintottam az "elküld" gombra, kiléptetett a netbank, a szépen megfogalmazott, részletes panaszüzenet meg ment a /dev/null-ba.

Köszönöm, Ödön (Nőjjön köröm...), ez kissé rosszul esett, nemkicsit amatőr hiba egy form kitöltése alatt kihajítani a felhasználót úgy, hogy nem is tud róla... No mindegy, sajnálatos módon a telebankos kollégának kell majd újragépelnie a dolgokat...

Persze nem vagyok biztos a dolgomban, mert a "vásárlási limit" az pontosan vásárlási- és pos-készpénzfelvételi limit, csak ugye röviden vásárlási limitnek nevezte mindenki, úgyhogy a nagy és minden6ó bank kénye-kedvének kiszolgáltatva állok, és szabadulni sem tudok tőlük...

Pedig anno néhány bankot már kipróbáltam, és ilyen apró és bosszantó dolgok vezettek a bankváltáshoz minden alkalommal...

A bejegyzés trackback címe:

https://ze11er.blog.hu/api/trackback/id/tr81479081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása